Στρατηγικός στόχος της εταιρείας LAMDA ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΑΕ, η οποία δραστηριοποιείται στον σχεδιασμό και κατασκευή μεταλλικών εξαρτημάτων, συστημάτων και ειδών τεντοποιίας είναι η απόλυτη ικανοποίηση των πελατών της μέσω της παροχής προϊόντων υψηλού επιπέδου ποιότητας.
Δέσμευση της εταιρείας αποτελεί:
- η εστίαση στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών της και όλων των ενδιαφερόμενων μερών και η απόλυτη κάλυψη των εκάστοτε συμφωνιών
- η άρτια και ταχύτατη εξυπηρέτηση των πελατών της
- η διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου επικοινωνίας με τους πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες της και η δημιουργία καλών κλίματος συνεργασίας με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες.
- η τήρηση όλων των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων που διέπουν τα προϊόντα και τη λειτουργία της εταιρίας.
- η παρακολούθηση και διαχείριση κινδύνων, που θα μπορούσαν να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στη συμμόρφωση προϊόντων και υπηρεσιών με τους στόχους της εταιρίας και την τελική ικανοποίηση των πελατών.
- η αναγνώριση και αξιοποίηση ευκαιριών, που θα μπορούσαν να συμβάλλουν στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του ΣΔΠ και ως εκ τούτου της ικανοποίησης των πελατών της.
- η βέλτιστη αξιοποίηση των ικανοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού, της τεχνογνωσίας, των υποδομών και του εξοπλισμού που διαθέτει
- η εγκατάσταση και συστηματική εφαρμογή Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015, για όλους τους τομείς δραστηριοποίησης της εταιρείας
Για την επίτευξη των παραπάνω δεσμεύσεων, η Διοίκηση της εταιρείας LAMDA ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΑΕ, έχει εξασφαλίσει:
- Την διάθεση όλων των απαιτούμενων πόρων για την αποτελεσματική λειτουργία της και του εφαρμοζόμενου Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, συμπεριλαμβανομένου του καταρτισμένου, έμπειρου και συνεχώς εκπαιδευόμενου ανθρώπινου δυναμικού,
- Την καθιέρωση στόχων ποιότητας για τη μέτρηση, ανάλυση και βελτίωση των κρίσιμων για την ποιότητα διεργασιών, η επίτευξη των οποίων ανασκοπείται και αξιολογείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, με σκοπό τη διαρκή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, της λειτουργίας και της αποτελεσματικότητας της επιχείρησης και των προϊόντων της.
- Την ετήσια ανασκόπηση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, των Δεικτών και των Στόχων αλλά και της ίδιας της Πολιτικής Ποιότητας, προκειμένου να επιτυγχάνεται η συνεχής βελτίωση της επίδοσης του.
Η Διοίκηση της εταιρείας παροτρύνει όλους τους εργαζόμενους, όχι μόνο να εφαρμόζουν συστηματικά το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, αλλά και να συμμετέχουν ενεργά στη συνεχή βελτίωσή του, βασιζόμενη στην αρχή ότι ο κάθε εργαζόμενος που βρίσκεται κοντά σε οποιοδήποτε πρόβλημα είναι ο καθ’ ύλην αρμόδιος για να κάνει μία πρόταση για βελτίωση.
Ο Γενικός Διευθυντής,
Βασίλης Λεβέντης
01/02/2018